sobota, 24 maja 2014

Uff!!! ombre


Uff! Udało mi się wyrobić na "pięć przed dwunastą"!

Kartka z efektem "ombre" na wyzwanie Anniko w Projekcie Wagi Ciężkiej

Efekt "ombre" - czyli cieniowanie od najciemniejszego do najjaśniejszego tonu danego koloru udało mi się osiągnąć podrasowując tuszem cieniowany papier dwustronny z kolekcji PASTELOWE od I-KROPKA.
Dodatkowo wzmocniłam efekt "ombre" nakładając na siebie wykrojniki w dwóch odcieniach różu i bieli. Udało mi się również dobrać cieniowanego motylka.
Zdjęcia robiłam o godzinie 19-tej, przy burzowej pogodzie i wyszły niezbyt ładne. Jutro postaram się je podmienić. Czas nagli i kartkę zgłaszam na wyzwanie.



































































4 komentarze:

  1. Bardzo apetyczna kartka! Powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna karteczka :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń